Słoiczki Gerber dla najmłodszych

gerber-słoiczkiKupiłam znów cały zapas dań w słoiczkach. Dopóki nie pojawią się sezonowe owoce i warzywa, podaję córce jarzynowe zupki i desery. Mam przynajmniej gwarancję, że wszystkie składniki użyte do produkcji pokarmów spełniają polskie i europejskie standardy żywności dla niemowląt i małych dzieci. Nie przeczesuję Internetu w poszukiwaniu informacji o mom w gerber albo innych niedozwolonych składnikach. Po prostu wiem, co jem. No, dobrze – nie ja, ale moja córka. A trzeba przyznać, że gerber słoiczki bardzo przypadły jej do gustu.

Czasem próbuję przygotowywać posiłki z tych samych składników, ale nie ma siły, żebym uzyskała chociaż zbliżony smak. Słoiczki rządzą! Jedziemy więc razem do sklepu i córcia sama pokazuje na półce, które dania smakują jej najbardziej. Wie, skubana, w jakiś sobie tylko znany sposób odróżnia jedne słoiczki od innych i nie zdarzyło się, żeby wybrała coś innego niż gerber. Firma ma wiernych klientów, nie ma co… Ciekawe czy te zupki takie smaczne, czy moja córka taki żarłok. Bo kiedy patrzę jak ona patrzy na te zastawione od podłogi po sufit półki, to naprawdę się dziwię, że jeszcze nie dopadła jej otyłość brzuszna i nie ma wałeczków na nóżkach. Cóż – rewelacyjna przemiana materii jest w naszej rodzinie (oczywiście tylko po kądzieli…) legendarna.

Często przyglądam się debatom na rozmaitych forach dla rodziców, śledzę wypowiedzi mam, które mają mnóstwo wątpliwości w kwestiach żywienia małych dzieci. Ja na szczęście nie mam problemów: słoiczki gerber nie wzbudzają moich wątpliwości. Mom w gerber? Nie żartujcie! Dawno już się z tego wycofali, chociaż nawet, kiedy jeszcze składnik ten można było znaleźć w niektórych daniach, to akurat te dania nie były dostępne w naszych sklepach. Czy ludzie nie czytają etykietek?

Z przyjemnością więc sięgam po gerber, a czasem nawet – przyznaję się bez bicia… – podjadam córce deserki. Są naprawdę smaczne i nie mogę się oprzeć. No, co – kobiety lubią sobie dogadzać, a czekolady jem stanowczo za dużo. Teraz, kiedy zbliża się pora dłuższych spacerów, zawsze będziemy mieć jakiś smakołyk przy sobie. Bez słoiczka ani rusz!

Dodaj komentarz

