Mom w Gerber…

Kojarzę jak koleżanka powiedziała do mnie mom w gerber. Całkowicie nie przyszło mi do głowy co miała wtedy na myśli. Zdaję sobie sprawę, że ogólnie nigdy nie mówiła poprawnie, ale żeby w miejsce mam mówić mom. Ale w sumie nie o tym Ja też bardzo lubię swojemu dziecku podawać słoiki Gerber.

Są istotnie komfortowe i przy tym apetyczne. Tak mnóstwo potraw do wyboru powoduje, że zawsze jestem w stanie podać mojemu bobasowi coś dobrego. Nie muszę przy tym sterczeć w kuchni jak głupia. Mam czas dla siebie!.

owoce w produktach Gerber
Wracając do mojej znajomej w tym  mom w gerber chodziło jej o mam w Gerber.Oświadczyła wtedy mam w Gerber coś do zrobienia. Wiem, że dostała zaproszenie od Gerber na testy nowatorskich smaków, od razu nie chciała mi nic nadmienić. Potwierdzam, że w sumie trochę jej zazdroszczę tej podróży i tego, że przede wszystkim będzie miała sposobność posmakować mnogość nowych produktów od Gerber.

Myślę nad tym co tam świeżego wymyślą i pomyśleć, że od widzi misie mojej koleżanki  będzie m.in. zależało co i czy tak będzie. Ja w sumie chciałabym coś z wołowinką. Może i ja kiedyś powiem mom w gerber coś do załatwienia.

